...de |
Co to jest Sametime (en)?
Najprościej odpowiedzieć to jest "COŚ" !!
Opierając się na nomenklaturze IBM należałoby napisać, że IBM Lotus Sametime to "zunifikowana komunikacja i praca grupowa — UC²". W sumie to bardzo dobre określenie.
Obejmują one zintegrowaną sygnalizację obecności (doskonale znana funkcjonalność z komunikatorów typu Gadu-Gadu, Tlen czy ICQ, Jabber, AIM (AOL Instant Messanger)), obsługę wiadomości błyskawicznych, pocztę elektroniczną, telefonię, konferencje WWW oraz opcjonalne kanały komunikacji dźwiękowej i wideo, a wszystkie te rozwiązania możne zestawiać w praktycznie dowolnych kombinacjach z rozmaitymi aplikacjami.
Błyskawiczna komunikacja.
To już nie tylko komputer - komputer. Teraz to również przekazywanie informacji pomiędzy urządzeniami przenośnymi i publicznymi sieciami wymiany. Rozwiązanie to jest wyposażone we wbudowany mechanizmy komunikacji VoIP oraz wideoczat.
Szczegóły w j. angielskim -> tutaj
Konferencje WWW.
Zamiast delegacji - spotkanie Online i to zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy. Do tego dochodzi udostępnianie dokumentów, aplikacji i prezentacja własnego ekranu. Co więcej? Można porozumieć się głosowo oraz zobaczyć rozmówcę. Niby nic niezwykłego ale za pomocą IBM Lotus Sametime to wszystko realizowane jest z wysoką jakością i... bezpiecznie.
W ramach powyższego mamy do dyspozycji:
- Panel spotkania
- Rezerwacja sal konferencyjnych
- Zaproszenia na spotkania
- Wysokiej jakości połączenia audio-video
- Praca z plikami, aplikacjami i udostępnianym ekranem
- Materiały na spotkanie dostarczane metodą "przeciągnij i upuść"
- ... i kilka innych opcji.
- Szczegóły w j. angielskim -> tutaj
Zunifikowana komunikacja i praca grupowa
Komunikacja typu chat, telefonia, spotkania Online w czasie rzeczywistym za pomocą jednego interfejsu
Szczegóły w j. angielskim -> tutaj
Cechy IBM Lotus Sametime
- Praca, kontakt z grupami pracowników w dowolnym miejscu w czasie rzeczywistym.
- Błyskawiczna komunikacja. Uzależniona od stosowanego poziomu bezpieczeństwa pozwala na komunikację z różnymi osobami.
- Dostęp do materiałów instruktażowych, specjalistycznych zarówno zebranych w postaci bibliotek jak i niesklasyfikowanej w ramach organizacji.
- Wszystkie rodzaje komunikacji zapewniające wysoki poziom jakości oraz bezpieczeństwa dostępne przez przejrzysty i intuicyjny interfejs
- Otwarte interfejsy programowania aplikacji (API)
IM w ramach przedsiębiorstwa (en)
Praca z urządzeniami przenośnymi firm (en): iPhone, BlackBerry, Nokia, Samsung
Spotkania Online (en)
Telefonia (en)
Dźwięk i obraz (video) (en)
Świadomość obecności (en)
Współpraca w grupie (en)
Integracja procesów i aplikacji (en)
Funkcjonalność z myślą o potrzebach biznesu
Oprogramowanie Lotus Sametime Standard obsługuje szeroką gamę serwerowych systemów operacyjnych (w tym Linux) oraz liczne platformy klienckie m.in. Microsoft Windows, Apple Macintosh i wiele urządzeń przenośnych.
Oto wybrane możliwości oprogramowania Lotus Sametime Standard:
- Korporacyjna obsługa wiadomości błyskawicznych i sygnalizacja dostępności.
- Pełne formatowanie tekstu, znaczniki czasu, sprawdzanie pisowni i emotikony.
- Wielostronne rozmowy sieciowe.
- Wbudowana obsługa VoIP i dwupunktowej transmisji wideo.
- Integracja z programami pocztowymi i biurowymi, takimi jak Office, Microsoft Outlook oraz IBM Lotus Notes.
- Opcjonalne przesyłanie plików.
- Zintegrowane historie rozmów sieciowych.
- Uwzględnianie miejsca pobytu.
- Lista kontaktów z autouzupełnianiem i wyszukiwaniem.
- Wizytówki kontaktów.
- Zarządzane współdziałanie z publicznymi sieciami wiadomości błyskawicznych.
- Konferencje WWW.
- Integracja z obsługiwanymi systemami audio, wideo i telefonii.
Co my, e-contact, oferujemy w powyższym zakresie?
Zapewniamy konsultacje, instalację oprogramowania, konfigurację, szkolenia i integrację IBM Lotus Sametime z aplikacjami. W zakresie naszych możliwości pozostaje również wsparcie techniczne. Chcesz referencji? Zadzwoń!
Materiały i informacje pochodzą ze stron IBM i IBM Polska oraz naszych doświadczeń.
| - Specjalizujemy się w rozwiązaniach typu: Systemy typu CRM (Customer Relationship... | | | - Rozwiązania Systemy pracy grupowej (Work Flow) Sytemy do pracy grupowej tworzone... | | | - Rozwiązania Systemy elektronicznego obiegu dokumentów... | | | - Co to jest Sametime (en)? Najprościej... | | | - Rozwiązania Systemy pocztowe i faksowe Uniwersalne systemy przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną oraz... | | | - Rozwiązania Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu "SmallBusiness" Aplikacje... | | | - Przedstawiamy oprogramowanie dedykowane do obsługi Kancelarii Prawnych i Adwokackich. Jest to rozwiązanie... | |
|
|
|