:: szukaj:
:: ok
:: Aktualności
:: O firmie
:: Oferta
:: Produkty
:: Kontakt
Autoryzacja
.
:: Login 
W skrócie...
2019-12-01
- ...
...
de
Specjalizujemy się w rozwiązaniach typu:
Systemy typu CRM (Customer Relationship Managment)
Systemy kompleksowej obsługi kontaktów z klientami
Obecnie jednym z podstawowych czynników poprawiających konkurencyjność firmy jest dbałość o poziom satysfakcji klienta. Aby zapewnić naszym partnerom taką przewagę nad konkurencją, stworzyliśmy w oparciu o platformę Lotus Notes nasz własny system typu CRM.
Nasz system ma budowę modułową i umożliwiają m.in:
gromadzenie informacji o klientach
monitoring kontaktów z klientami
monitoring pracy handlowców
automatyzację tworzenia ofert
współpracę z zewnętrznymi bazami danych np. systemami ERP
zdalną pracę użytkowników mobilnych
Systemy łatwo integrują się z relacyjnymi bazami danych jakie są stosowane np. w systemach typu ERP i MRPII i moga spełniać rolę systemów front end.
Rozwiązania:
Systemy typu CRM (Customer Relationship Managment)
- Specjalizujemy się w rozwiązaniach typu: Systemy typu CRM (Customer Relationship...
Systemy pracy grupowej (Work Flow)
- Rozwiązania Systemy pracy grupowej (Work Flow) Sytemy do pracy grupowej tworzone...
Systemy elektronicznego obiegu dokumentów (biuro bez papieru)
- Rozwiązania Systemy elektronicznego obiegu dokumentów...
Zunifikowana komunikacja i praca grupowa z pomocą IBM Lotus Sametime
- Co to jest Sametime (en)? Najprościej...
Systemy pocztowe i faksowe
- Rozwiązania Systemy pocztowe i faksowe Uniwersalne systemy przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną oraz...
Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu “SmallBusiness”
- Rozwiązania Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu "SmallBusiness" Aplikacje...
Kancelaria
- Przedstawiamy oprogramowanie dedykowane do obsługi Kancelarii Prawnych i Adwokackich. Jest to rozwiązanie...
_
Zobacz także:
Referencje
Usługi
© e-contact
Mapa serwisu
Formularz kontaktowy
Ostatnia aktualizacja 22-07-2006 01:08 AM
Powrót do początku strony
Powrót do poprzedniej strony