Autoryzacja
  :: Login   
W skrócie...
2015-07-01
 

- ...
 

...

Co to jest Sametime (en)?
Najprościej odpowiedzieć to jest "COŚ" !!

Opierając się na nomenklaturze IBM należałoby napisać, że IBM Lotus Sametime to "zunifikowana komunikacja i praca grupowa — UC²". W sumie to bardzo dobre określenie.
Obejmują one zintegrowaną sygnalizację obecności (doskonale znana funkcjonalność z komunikatorów typu Gadu-Gadu, Tlen czy ICQ, Jabber, AIM (AOL Instant Messanger)), obsługę wiadomości błyskawicznych, pocztę elektroniczną, telefonię, konferencje WWW oraz opcjonalne kanały komunikacji dźwiękowej i wideo, a wszystkie te rozwiązania możne zestawiać w praktycznie dowolnych kombinacjach z rozmaitymi aplikacjami.

Błyskawiczna komunikacja.
To już nie tylko komputer - komputer. Teraz to również przekazywanie informacji pomiędzy urządzeniami przenośnymi i publicznymi sieciami wymiany. Rozwiązanie to jest wyposażone we wbudowany mechanizmy komunikacji VoIP oraz wideoczat.
Szczegóły w j. angielskim -> tutaj

Konferencje WWW.
Zamiast delegacji - spotkanie Online i to zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy. Do tego dochodzi udostępnianie dokumentów, aplikacji i prezentacja własnego ekranu. Co więcej? Można porozumieć się głosowo oraz zobaczyć rozmówcę. Niby nic niezwykłego ale za pomocą IBM Lotus Sametime to wszystko realizowane jest z wysoką jakością i... bezpiecznie.
W ramach powyższego mamy do dyspozycji:
  • Panel spotkania
  • Rezerwacja sal konferencyjnych
  • Zaproszenia na spotkania
  • Wysokiej jakości połączenia audio-video
  • Praca z plikami, aplikacjami i udostępnianym ekranem
  • Materiały na spotkanie dostarczane metodą "przeciągnij i upuść"
  • ... i kilka innych opcji.
  • Szczegóły w j. angielskim -> tutaj

Zunifikowana komunikacja i praca grupowa
Komunikacja typu chat, telefonia, spotkania Online w czasie rzeczywistym za pomocą jednego interfejsu
Szczegóły w j. angielskim -> tutaj


Cechy IBM Lotus Sametime
  • Praca, kontakt z grupami pracowników w dowolnym miejscu w czasie rzeczywistym.
  • Błyskawiczna komunikacja. Uzależniona od stosowanego poziomu bezpieczeństwa pozwala na komunikację z różnymi osobami.
  • Dostęp do materiałów instruktażowych, specjalistycznych zarówno zebranych w postaci bibliotek jak i niesklasyfikowanej w ramach organizacji.
  • Wszystkie rodzaje komunikacji zapewniające wysoki poziom jakości oraz bezpieczeństwa dostępne przez przejrzysty i intuicyjny interfejs
  • Otwarte interfejsy programowania aplikacji (API)

IM w ramach przedsiębiorstwa (en)
Praca z urządzeniami przenośnymi firm (en): iPhone, BlackBerry, Nokia, Samsung
Spotkania Online (en)
Telefonia (en)
Dźwięk i obraz (video) (en)
Świadomość obecności (en)
Współpraca w grupie (en)
Integracja procesów i aplikacji (en)

Funkcjonalność z myślą o potrzebach biznesu

Oprogramowanie Lotus Sametime Standard obsługuje szeroką gamę serwerowych systemów operacyjnych (w tym Linux) oraz liczne platformy klienckie m.in. Microsoft Windows, Apple Macintosh i wiele urządzeń przenośnych.

Oto wybrane możliwości oprogramowania Lotus Sametime Standard:
  • Korporacyjna obsługa wiadomości błyskawicznych i sygnalizacja dostępności.
  • Pełne formatowanie tekstu, znaczniki czasu, sprawdzanie pisowni i emotikony.
  • Wielostronne rozmowy sieciowe.
  • Wbudowana obsługa VoIP i dwupunktowej transmisji wideo.
  • Integracja z programami pocztowymi i biurowymi, takimi jak Office, Microsoft Outlook oraz IBM Lotus Notes.
  • Opcjonalne przesyłanie plików.
  • Zintegrowane historie rozmów sieciowych.
  • Uwzględnianie miejsca pobytu.
  • Lista kontaktów z autouzupełnianiem i wyszukiwaniem.
  • Wizytówki kontaktów.
  • Zarządzane współdziałanie z publicznymi sieciami wiadomości błyskawicznych.
  • Konferencje WWW.
  • Integracja z obsługiwanymi systemami audio, wideo i telefonii.


Co my, e-contact, oferujemy w powyższym zakresie?
Zapewniamy konsultacje, instalację oprogramowania, konfigurację, szkolenia i integrację IBM Lotus Sametime z aplikacjami. W zakresie naszych możliwości pozostaje również wsparcie techniczne. Chcesz referencji? Zadzwoń!

Materiały i informacje pochodzą ze stron IBM i IBM Polska oraz naszych doświadczeń.

Systemy typu CRM (Customer Relationship Managment)

- Specjalizujemy się w rozwiązaniach typu: Systemy typu CRM (Customer Relationship...

Systemy pracy grupowej (Work Flow)

- Rozwiązania Systemy pracy grupowej (Work Flow) Sytemy do pracy grupowej tworzone...

Systemy elektronicznego obiegu dokumentów (biuro bez papieru)

- Rozwiązania Systemy elektronicznego obiegu dokumentów...

Zunifikowana komunikacja i praca grupowa z pomocą IBM Lotus Sametime

- Co to jest Sametime (en)? Najprościej...

Systemy pocztowe i faksowe

- Rozwiązania Systemy pocztowe i faksowe Uniwersalne systemy przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną oraz...

Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu “SmallBusiness”

- Rozwiązania Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu "SmallBusiness" Aplikacje...

Kancelaria

- Przedstawiamy oprogramowanie dedykowane do obsługi Kancelarii Prawnych i Adwokackich. Jest to rozwiązanie...
tel. (12) 661 18 30, fax (12) 661 18 31
ul. Wybickiego 7, 31-261 Kraków
© 2000-2008 e-contact
Mapa serwisu       FAQ       Formularz kontaktowy     Do druku