Autoryzacja
  :: Login   
W skrócie...
2015-07-01
 

- ...
 

...

Specjalizujemy się w rozwiązaniach typu:

Systemy typu CRM (Customer Relationship Managment)
Systemy kompleksowej obsługi kontaktów z klientami
Obecnie jednym z podstawowych czynników poprawiających konkurencyjność firmy jest dbałość o poziom satysfakcji klienta. Aby zapewnić naszym partnerom taką przewagę nad konkurencją, stworzyliśmy w oparciu o platformę Lotus Notes nasz własny system typu CRM.

Nasz system ma budowę modułową i umożliwiają m.in:
  • gromadzenie informacji o klientach
  • monitoring kontaktów z klientami
  • monitoring pracy handlowców
  • automatyzację tworzenia ofert
  • współpracę z zewnętrznymi bazami danych np. systemami ERP
  • zdalną pracę użytkowników mobilnych

Systemy łatwo integrują się z relacyjnymi bazami danych jakie są stosowane np. w systemach typu ERP i MRPII i moga spełniać rolę systemów front end.

Rozwiązania:

Systemy typu CRM (Customer Relationship Managment)

- Specjalizujemy się w rozwiązaniach typu: Systemy typu CRM (Customer Relationship...

Systemy pracy grupowej (Work Flow)

- Rozwiązania Systemy pracy grupowej (Work Flow) Sytemy do pracy grupowej tworzone...

Systemy elektronicznego obiegu dokumentów (biuro bez papieru)

- Rozwiązania Systemy elektronicznego obiegu dokumentów...

Zunifikowana komunikacja i praca grupowa z pomocą IBM Lotus Sametime

- Co to jest Sametime (en)? Najprościej...

Systemy pocztowe i faksowe

- Rozwiązania Systemy pocztowe i faksowe Uniwersalne systemy przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną oraz...

Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu “SmallBusiness”

- Rozwiązania Kompleksowe systemy biurowe dla firm typu "SmallBusiness" Aplikacje...

Kancelaria

- Przedstawiamy oprogramowanie dedykowane do obsługi Kancelarii Prawnych i Adwokackich. Jest to rozwiązanie...

_
Zobacz także:
Referencje
Usługi
tel. (12) 661 18 30, fax (12) 661 18 31
ul. Wybickiego 7, 31-261 Kraków
© 2000-2008 e-contact
Mapa serwisu       FAQ       Formularz kontaktowy     Do druku