Autoryzacja
  :: Login   
W skrócie...
2015-07-01
 

- ...
 

...

Całkowicie zintegrowane środowisko współpracy, umożliwiające elastyczne wdrażanie jednej lub kilku funkcji użytkowych w dowolnej kombinacji oraz administrowanie i zarządzanie strategiami z jednego punktu.

Rozwiązanie IBM Workplace Collaboration Services umożliwia:
  • obniżenie kosztów podróży dzięki zastosowaniu sieciowego środowiska pracy z obsługą konferencji i szkoleń w sieci WWW oraz innych funkcji;
  • zwiększenie produktywności poprzez zapewnienie pracownikom właściwych funkcji w kontekście wykonywanych obowiązków i obsługiwanej działalności gospodarczej;
  • przyspieszenie obsługiwanych grupowo procesów biznesowych poprzez dostarczenie właściwych informacji i zapewnienie dostępu do osób, które mogą udzielić natychmiastowej odpowiedzi na każde pytanie;
  • uzyskanie większych przychodów dzięki zwiększeniu częstotliwości szkoleń dla pracowników i partnerów w zakresie sprzedaży nowych produktów i usług oraz obniżeniu związanych z tym kosztów;
  • uproszczenie obsługi systemu z punktu widzenia użytkowników dzięki zastosowaniu pojedynczego logowania do usług grupowych niezbędnych do wykonania zadania;
  • obniżenie kosztów dzięki zastosowaniu narzędzi samoobsługowych do tworzenia niestandardowych środowisk platformy Workplace, co pozwala zmniejszyć obciążenie informatyków;
  • wyeliminowanie dużej części wąskich gardeł w serwisach WWW oraz zwiększenie dokładności treści dzięki zastosowaniu usprawnionej usługi zarządzania treścią stron WWW z możliwością kontroli.

Oprogramowanie Workplace Collaboration Services oferuje szeroką gamę zintegrowanych, gotowych do użytku funkcji wspomagających współpracę w ujednoliconym środowisku IBM Workplace. Rozwiązanie to zapewnia między innymi obsługę poczty elektronicznej, kalendarzy i planowania, a także sygnalizację dostępności, przesyłanie wiadomości błyskawicznych, szkolenia, obszary pracy zespołowej, obsługę konferencji w sieci WWW oraz zarządzanie dokumentami i treścią stron WWW. Zespoły informatyków mogą za pomocą jednego produktu udostępnić użytkownikom narzędzia, które są niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych, a przy tym mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane - a wszystko to w ramach jednej łatwej do zarządzania infrastruktury. Rozwiązanie Workplace Collaboration Services można obsługiwać za pomocą różnych klientów, od standardowej przeglądarki do opcjonalnego pełnego klienta. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu rozwiązania sieciowego zapewniającego administratorom bezpieczny model wdrażania bez konieczności wykonywania prac instalacyjnych i konfiguracyjnych na komputerach klienckich. Ujednolicony model administrowania i zarządzania oparty na strategii pozwala uprościć zarządzanie komputerami użytkowników, a przez to zwiększyć produktywność w przedsiębiorstwie oraz obniżyć koszty. Jako produkt przeznaczony do codziennego wspomagania pracy grupowej, oprogramowanie IBM Workplace Collaboration Services zapewnia przedsiębiorstwom dużą elastyczność - mogą one rozpocząć od rozwiązania prostego problemu biznesowego, takiego jak szkolenie pracowników działu sprzedaży, albo od razu zaspokoić bardziej złożone potrzeby, np. zwiększenie efektywności pracy zespołowej, wymiany informacji i podejmowania decyzji.

Opcjonalnym elementem rozwiązania IBM Workplace Collaboration Services może być wzbogacony interfejs użytkownika dostępny za pośrednictwem oprogramowania IBM Workplace Managed Client. Interfejs ten umożliwia między innymi dostęp za pomocą pełnego klienta do funkcji przesyłania wiadomości, dokumentów i wiadomości błyskawicznych, narzędzia Activity Explorer, aplikacji biurowych, a także do danych; pozwala również tworzyć niestandardowe aplikacje oparte na pełnych klientach. Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępności rozwiązania Workplace Managed Client 2.5, należy skontaktować się z najbliższym przedstawicielem handlowym IBM.

Zobacz cennik
tel. (12) 661 18 30, fax (12) 661 18 31
ul. Wybickiego 7, 31-261 Kraków
© 2000-2008 e-contact
Mapa serwisu       FAQ       Formularz kontaktowy     Do druku